14 Mart 2017 Salı

MAC Pro Longwear Concealer


Uzun bir aradan sonra merhabalar. Bugün oldukça popüler olan benimde çok sevdiğim bir kapatıcı olan MAC Pro Longwear kapatıcıdan bahsedeceğim.

Kapatıcı cam bir şişede bulunuyor, 9 ml ve likit yapıda. Bendeki rengi NW15. Dezavantajlarından biri olan pompalı başlığa sahip bu yüzden ürün miktarını kontrol edemiyorsunuz. 1 pompada çok fazla geliyor. Yarım pompa almaya çalışıyorsunuz oda her zaman olmuyor. Ürün israfına ve çabuk bitmesine neden oluyor. 

Bittikçe aldığım bir kapatıcı bu çünkü kapatıcılığı çok başarılı. Son zamanlarda Nars'ın kapatıcısını daha çok sevsem de arada elim buna gidiyor. Bana göre Nars daha kapatıcı geliyor ama kız kardeşime göre de MAC daha başarılı geliyor (Kalıtsal göz altı morluğuna sahibiz.).

Çok çabuk sabitlendiğinden dolayı ürünü hemen uygulamak gerekiyor. Çizgilere dolmuyor. Oldukça kalıcı bir ürün. Üzerinden pudra geçmeye gerek kalmıyor çünkü sabitlendikten sonra pudra uygulamış gibi duruyor. Kremsi, ıslak bir his bırakmıyor demeye çalışıyorum. Kuru göz altına sahipseniz iyice kurutacak bir ürün. Uygulamadan önce göz altı güzelce nemlendirilmeli.

Dezavantajlarından biri de oksitlenerek renginin koyulaşması. İlk başta çok aydınlık bir görünüm sağlıyor ama sonra rengi biraz koyulaşıyor. Beni rahatsız etmiyor yine de.

Sadece göz altını değil sivilce, lekeleri kapatmada da çok başarılı. Ürünü parmaklarımla uyguluyorum bazen üzerinden süngerle geçiyorum. Fırça ile kullanımını sevmiyorum. 

Aşağıda bileğimde uygulanmış hali var. 1 pompa ile gelen ürün fazlalığına bakın. 




Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Bir sonrakinde görüşmek üzere...

8 yorum:

  1. Bu aralar benim de aklımda. Yaz bittikten sonra almayı planlıyorum. Güneşle güzelleşeceğiz ya ihtiyaç duymam belki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisi doğal güzellik 😊 Göz altı morluklarım yaz kış benimle maalesef o yüzden kullanmaya mecburum. 😄

      Sil
  2. Merhaba bu ürünü bende çok merak ediyordum yazına denk geldiğim çok iyi oldu 😊 bu arada takibe aldım sizi bana da beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yararlı olabildiysem ne mutlu bana. 😊

      Sil
  3. Bana da faydalı olacak bir ürün teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanızı ziyaret edeceğim, sevgiler. 😊

      Sil