16 Haziran 2017 Cuma

Merhabalar

Evet yine uzun bir ara verdim aslında bloguma devam etme düşüncesindeydim yalnız bir şeyi göz ardı ettim oda bebeğimin hiç durmaması. Oğlum 5.5 aylık oldu ve bana çok bağlı. Kendi başına en fazla 10 dk oyalanıyor sonra hep onunla ilgileneyim istiyor, beraber oyuncakları ile oynuyoruz odaları geziyoruz, telefona bakmama bile müsade etmiyor. Yemek yapma, evi toparlama eşim varken yapabileceğim şeyler arasında artık. Bir sürü yazı yazacaktım, deneyimlerimi paylaşacaktım bu zamana kadar hiçbiri olmadı. Bundan sonra da olmaz eğer ben evde yazmaya çalışırsam. Annemgile gittiğimde onlar oğlumu severken bende blog yazmayı düşünüyorum, bu konuda umutluyum. Şu an evdeyim ve telden yazıyorum ayağımda da oğlumu sallıyorum. Ayakta sallama konusuna hiç girmeyeyim oda çok ayrı bir konu.

Bu zamana kadar ne yaptım biraz ondan bahsedeyim oğlumu büyütmekteyim, aylıksız izne ayrıldım oğlum 2 yaşına girince işime geri döneceğim. Onun dışında Instagram kullanmaya başladım blog üzerine kullanacaktım fakat kişisel hesabıma çevirdim. Orada da istediğim herşeyin fotoğrafını çekip paylaşıyorum. Kullanıcı adım mrs.hmmc . Başka da bir şey yapmıyorum. Kitap okuma, film dizi izleme benim için bir lüks. Uykumdan feragat edip izlediğim şeylerde yok değil. 

Klasik anne görünümündeyim. Saçım her zaman toplu (salık olsa yolunuyor), makyajsız, spor kıyafetlerle takılıyorum. Makyaj yapmaya fırsatım olmadığı için cildimde sivilce çıkmıyor bu artı yönlerinden. 

Yakında ek gıdaya başlayacağız o yüzden heyecanlıyım. Onun hakkında blog yazıları gelecek. 

Sizde ne var ne yok umarım iyisinizdir. Başka bir yazıda görüşmek üzere, sevgiler. 😊

3 yorum:

  1. Ya benim kız 14.5 aylik hala ek gidaya gecmedi. Diliyle itekliyor. Hic birseyi sevdiremedim. Emmiyorda biberonla mama da yemiyor. Şu ara tek yedigi cicibebe :( hemde asla vermem dedigim birseydi. Ama ne corba ne yemek yemiyor. Tiksiniyor. Napicam bilmem. İnsallah sen hemen alistirirsin. Ama kesinlikle blenderdan gecirme. Benden sana tavsiye 💕 güle güle büyüsn insallah 😘💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorunuzla görüştünüz mü o ne diyor ya da blw yöntemini denediniz mi? Umarım bir an önce yemeye başlar. 🙏🏻 Başlarda blenderdan geçirmeyi düşünüyordum aslında. 😅 6.aydan itibaren pütürlü versem boğazında kalırmış gibi düşünüyorum ama dediğiniz gibi blenderı çok önermiyorlar çiğnemeyi zor öğreniyormuş bebişler. Teşekkür ederim sizde öyle, sevgiler. 😊😘

      Sil
  2. annelik şahane bir olay umarım bir ömür hep güzel anılar biriktirebilirsiniz. Ayakta sallamaya alışmasaydı keşke oğluşunuz epey yorar :)

    YanıtlaSil